Baleset miatt torlódik a forgalom az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, Lebénynél - közölte az Útinform szombat reggel a honlapján.
Több jármű összeütközött az M1-es autópályán Hegyeshalom felé az Óbarok pihenőnél, a 42-es kilométernél megállították a forgalmat - közölte az Útinform kedd délelőtt a honlapján.
A M1-es autópályán szombaton történt tömegbaleset helyszínén megkezdődött a megrongálódott útburkolat helyreállítása, a munkálatok miatt torlódik a forgalom a sztráda Győr felé vezető oldalán, Herceghalom térségében - közölte az Útinform hétfő reggel a honlapján.
Többeket hazaengedtek ambuláns ellátásuk után az M1-es autópályán szombaton történt tömegbaleset sérültjei közül - derült ki az MTI tudósítóinak vasárnapi érdeklődése nyomán adott kórházi válaszokból.
Befejezték a szalagkorlát javítását vasárnap délben az M1-es autópályán, a Hegyeshalom felé vezető oldalon, ahol szombaton halálos áldozattal járó tömegbaleset történt.
Szinte nulla volt a látótávolság szombat délután az M1-es autópályán, ez okozhatta a tömegbalesetet, amiben több mint negyven autó ütközött össze. Az RTL birtokába került videofelvétel szerint a porvihar miatt gyakorlatilag lehetetlen volt időben érzékelni a balesetet, emiatt csapódhatott még több autó a roncsok közé.
Fotókat és friss adatokat tett közzé Facebook-oldalán a Magyar Rendőrség az M1-es autópályán történt tömegszerencsétlenségről.
Kamionbaleset miatt teljesen lezárták az M1-est csütörtök este Győrnél Budapest felé - közölte a Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság a police.hu-n.
Három sávosra bővül az M1-es autópálya az M0-s és Bicske között, az ezzel kapcsolatos közbeszerzést tegnap írta ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - szúrta ki a Magyar Építők.
Kigyulladt egy kamion az M1-esen Bőnynél, ezért lezárták a sztrádát a főváros felé.
A forgalom folyamatos fenntartása megújult az M1-es autópálya Budapest és Tatabánya között – közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium.
Befejeződtek a 83. számú főút előkészítési munkálatai, így elindulhat a 2x2 sávos főút építése - jelentette a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Egy tavaly májusi kormánydöntés és novemberi közbeszerzés után elindult az a folyamat, amelynek célja, hogy Budapest elkerülésével, azaz az M0 déli szektorának kihagyásával kössék össze az M1-es és az M5-ös autópályát és így tudja minél hamarabb átszelni az országot a tranzitforgalom. Ez fellélegzést okozhat Budapest déli térségének közlekedésében, és közben a Balaton keleti sarkáig is új autópálya épülhet. A folyamat fontos első fázisa az, hogy kiválasztotta a tervezőt a Komárom és Sárbogárd közötti gyorsforgalmi út fejlesztéséhez a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő.
Útfelújításra alig lesz uniós forrás a 2021-2027-es költségvetési időszakban, inkább a nagy európai közlekedési folyosók mentén új kapcsolatok létesítésére és bővítésére lesz majd lehetőség – jelezte a Világgazdaságnak adott interjúban Szilvai József Attila. A Magyar Közút Zrt. vezérigazgatója azt is jelezte, hogy a következő ciklus uniós támogatásai segíthetnek majd az önvezető autókra való felkészülést is.
Jövő tavasz helyett már idén birtokba vehetik a közlekedők az M15 M1-Rajka-országhatár közötti, négysávosra bővített szakaszát.
Legendás gépeket váltanának le.
Érdekes folyamatot látunk az árazásban.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Csak novemberben 2300 drónt indítottak, melyek legalább fele csali volt.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?